4 Priekšmeti
Interešu izglītība
Izglītības attīstības pamatnostādnēs 2014.-2020.gadam ir minēts, ka
"ir grūti palielināt studējošo skaitu dabaszinātnēs un inženierzinātnēs,
ja jau pamatizglītībā un vidējā izglītībā skolēniem ir vājas zināšanas un maza
interese par eksaktajiem mācību priekšmetiem". Dabaszinātņu un matemātikas
skolotāju konferencē 2015. gada augustā tika teikts, ka "Latvijas skolēnu
rezultāti OECD un Pisa pētījumā šajos 10 gados dabaszinātnēs aug, tomēr
nepieciešams panākt, lai būtu vairāk skolēnu, kuru rezultāti ir augstākajā
līmenī." Lai radītu skolēniem interesi par eksaktajiem priekšmetiem un
paplašinātu viņu zināšanas un prasmes, nepieciešams izkāpt ārpus mācību
priekšmeta standartam un ar praktisko darbu veikšanu un analīzi, kā arī
izmantojot viedtālruņu un INTERNETa piedāvātos resursus, izpētīt un analizēt
ikdienā satopamās fizikālās parādības.
Interešu izglītība
Robotikas pulciņam teorijas apskats un uzdevumi.
Ievads Python programmēšanas valodā.